wimsans.blogg.se

Window

Publicerad 2015-01-03 16:15:29 i Dagbok,

Nu har vi chekat in på hotellet och vi har ett superfint rum, synd att vi bara ska vara här en natt. Det bästa med rummet måste ändå vara att man kan sitta i fönsterna. Är det bara jag som älskar det? Försökte övertala mina föräldrar att bygga ett torn på vårat hus med ett fönster jag kunde sitta i hahha.  Vi har hunnit med att gå en liten sväng på stan. Jag köpte ingenting och jag är väldigt stolt över mig själv, brukar ha svårt att hålla i pengarna annars. Även fast jag försöker spara så mycket jag kan till USA är det svårt att motstå ibland.  
 
Påtal om USA är det bara 200 dagar kvar, kan inte riktigt förstå att jag faktiskt ska till USA. Kommer shoppa så sjukt mycket när jag är där, så får tänka på det så kanske det går lättare att spara.   
 
Har min nya kofta på mig och jag älskar denså mycket! Hade även på mig halsduken och den är så varm och så snygg. Är verkligen nöjd med de två inköpen. Bjuder på en väldigt fräsch bild på mig eller inte, det blir så efter bil i typ 1,5 timme och sedan gå i motvind. 
 

Kommentarer

Postat av: Olivia

Publicerad 2015-01-05 19:13:50

Åh vilken snyggt och lyxigt rum!:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela