wimsans.blogg.se

The last day

Publicerad 2015-01-07 18:40:21 i Dagbok,

Klockan ringde halv sju i morse och nej jag började inte skolan idag. Lion kom hit vid strax efter sju och har varit här hela dagen. Då hans föräldrar jobba och de var planeringsdag på hans dagis. Så så passade det perfekt att han var här idag. Vi har myst framför teven, pysslat en massor, ätit på McDonalds med mamma och gått och matat fåglarna. Det har varit en riktigt rolig men lång dag. Det var ändå bra att jag var tvungen att gå upp tidigt idag, för då kan jag somna lätt ikväll och slippa vara trött imorgon.  

Skolan börjar i morgon för de flesta iallafall. Jag kan inte säga att jag är så taggad. Det beror på flera olika anledningar, bland annat att det här är min sista termin på kunskap. Det ska bli så skönt att gå vidare och börja på gymnasiet. Men jag kommer sakna Kunskap så mycket! Ska verkligen njuta av den här terminen och göra den så bra jag kan, trots alla nationellaprov.  



Kommentarer

Postat av: Isabella Werecki Lycknert

Publicerad 2015-01-07 21:45:46

Svar: men åh, tack snälla du! Vad kul att du tycker det!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela