wimsans.blogg.se

H&M mellandags rean

Publicerad 2015-01-02 15:09:00 i Dagbok, Mode,

Idag kom äntligen mitt paket från H&M med sakerna jag beställde från mellandagsrean. Det har varit så många röda dagar så det tog lite tid. Det som var bra var att vi fick paket hem såjag slapp gå och hämta det på coop. Jag köpte en kofta jag har velat ha så länge och nu är den min, beställde även en varm stickad halsduk då jag inte har någon som är så varm.  Koftan var nedsatt från 299 till 150, halva priset alltså, sjalen kostade 40 kr och jag vet inte vad den ksoat egentligen men skulle gissa på 79 kr.
Fyndade ni något på mellandagsrean?
 
 
 

 
 

Kommentarer

Postat av: Helen Larsson

Publicerad 2015-01-02 17:33:30

Sv: Jag åker till USA den 15 juni och stannar till 18 augusti, alltså två månader :) kommer vara i Washington DC! :D

Postat av: Lollee

Publicerad 2015-01-02 22:07:21

Så fina grejer!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela