wimsans.blogg.se

First day of the week

Publicerad 2015-01-12 11:50:07 i Dagbok,

Måndag igen och jag har hemstudiedag idag och imorgon. Valde att plugga hemma idag så går jag till skolan imorgon om jag inte blir klar idag. Jag måste till skolan idag av två anledningar dock först utvecklingssamtal och ikväll på möte. Jag sov till nio idag och det var så skönt brukar alltid vakna tidigt annars, men behövde nog sova för jag somna tidigt igår också. Jag har fått ganska mycket gjort idag, har haft ett bra flytt men tog en paus för att duscha och blogga nu. Ska strax fixa lunch till mig och mamma som kommer hem snart, vi ska äta våfflor så gott.  
 
Jag hoppas verkligen att det här blir en bra vecka, jag ska göra mitt bästa för att göra den så bra som möjligt. Imorgon ska jag göra debut på gymmet med Cornelia. Har en känsla av att det kommer bli mycket skratt haha. Annars är veckan ganska oplanerad, men tror veckan blir till att ta det lugnt och kolla Teen Wolf. Helgen ska jag nog hitta på någonting vet inte vad än mend ett är ett tag kvar. Vad har ni planerat för veckan?
 
 
 
 
Min frukost frukt med vanilj kesella så gott!

Kommentarer

Postat av: ɑ n n i k ɑ

Publicerad 2015-01-12 18:04:46

Mums!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela