wimsans.blogg.se

Helgen

Publicerad 2015-04-12 16:17:46 i Dagbok,

Söndag igen då, hur har eran helg varit? Min har varit väldigt bra men lugn. I fredags kväll kom Sara till mig som ni läste. Vi gick en kvällspromenad hem till henne för att hämta lite saker. Påvägen mötte vi Carl och Pontus, så vi stod och snacka med dem ett tag. Vi bestämde oss för att gå hem till Carl och kolla film ett tag. Sara och jag gick hem ganska tidigt vi låg i säng strax efter tolv. 

Lördagen spenderades i kyrkanshus på ledarkurs. Vi var där från 10 till 16 så det var en ganska lång dag. Men det var kul och intressant. När det var slut mötte jag, Lova och Sara upp Linus och Liam på stan. Vi åt mjukglass och snacka lite, det var mysigt. 

Efter det gick Sara och jag hem till mig, och jag somna ovanligt... Vi hade en lugn kväll och kolla film. Men sen kom Carl och Pontus förbi. Vi kollade lite videos och snacka lite. Sen kom Tove också då gick vi upp på stan och träffa lite folk. Det vart en tidig kväll igen, men jag, Sara och Tove hann prata och skratta en hel del innan vi somna. Idag skulle jag vara i kyrkan klockan tio, det var dags för ledardiplomering. Nu är jag officiellt en ledare. Nu har jag städat praktiken och ska snart hoppa in i duschen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela