wimsans.blogg.se

Good morning monday

Publicerad 2015-04-06 10:57:03 i Dagbok,

 
God morgon! 

Sista dagen på lovet idag, känns lite trist men men finns inte så mycket man kan göra åt det. Bjuder på några bilder på min goda frukost jag åt framför ett avsnitt av Teen wolf, standar. Har precis sminkat mig och väntar på att mitt nytvättade hår ska torka medan jag bestämer vad jag ska ha på mig idag. Dagens planer är att antagligen åka till ett köpcentrum för att shoppa lite. Vi har dock inte bestämt oss för om det blir Täby eller Erikslund än, det återstår att se. Är det här eran sista lovdag också eller har ni lov ett tag till?

Kommentarer

Postat av: LIL' BABUSTYLE - The truth is mine

Publicerad 2015-04-06 14:12:14

Låter som en bra dag! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela