wimsans.blogg.se

Glad påsk

Publicerad 2015-04-04 15:15:15 i Dagbok,

 
Glad påsk alla! Jag har spenderat dagen med Cornelia, vi tog en fika på mysiga Tant Gräddelin och gick en sväng på stan. Jag köpte en ny foundation och concelar för jag behövde verkligen det. Vart min abosluta favorit concealer Mabyllines fit me, den är verklien bäst. Sedan såklart Loréal Paris true match foundation, min tredje burk nu. 
 
Nu har jag nyligen sminkat mig och bestämt kläder för jag ska snart på påskmiddag hos mormor. Gjorde något väldigt annorlunda med mitt hår för att vara jag. Flätade och satte upp det i en knut, för det var bara kaos och jag ville inte använda värme på det. Jag gjorde ungefär som i den här videon fast jag flätade inte själva knuten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela