wimsans.blogg.se

En bättre måndag

Publicerad 2015-04-13 22:32:55 i Dagbok,

 
Då var måndagen avklarad och jag är nöjd faktiskt. Skoldagen gick rättså segt, fick inte särskillt mycket gjort och var på dåligt humör. Efter skolan drog jag med Linnéa en sväng i hennes epa, innan jag tog mig till gymmet. Sprang 2,5 km det gick ganska trögt eftersom jag har varit sjuk och inte tränat på länge. Sen körde jag mage och rygg, det var faktiskt ett riktigt bra pass jag när nöjd. Efter jag hade tränat var jag as glad helt random och efter jag hade ätit hade jag mer energi en någonsin. Klockan sex var jag på skolan med Linnéa för att prata om England för de elever som ska åka iår. Efter det drog vi i epan och hängde med lite folk innan jag drog hem. Dagen avslutades som vanlig med en dansträning, det här var nog den roligaste på länge. Skratta typ hela tiden och den gick hur snabbt som helst, det här nummret kommer nog blir bra trots allt. 

Kommentarer

Postat av: MATILDA ROSQVIST

Publicerad 2015-04-21 16:39:27

Låter som en härlig dag trots allt :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela