wimsans.blogg.se

Dagens inköp

Publicerad 2015-04-06 20:51:24 i Dagbok,

 
 
Dagens inköp som jag är riktigt nöjd med. Behövde verkligen nya sport-bhar, så det var perfekt att det var extrapris på Stadium. En vit t-shirt behövde jag också då jag har lyckats få fläckar som ej går borta på mina andra. Kappan var en påskpresent från världens bästa pappa. Tog i storlek small och den är lite förstor men xs var för kort i armarna, problemen man har som lång och small alltså haha. Men tror det blir bra iallafall jag kommer ju inte bli mindre, och det gör inget om jag ser lite bredare ut. 
 
Annars idag har jag tagit en långpromenad förbi Ica för att köpa en Ben and Jerry. Jag gick förbi Sara och lämnade glassen för hon har halsfluss stackarn. Pratade lite med henne också innan jag gick hem för att äta middag. Kom hem från Praktiken för ett tag sedan där jag städade. Nu ligger jag nerbäddad i sängen och försöker tänka positivt över att skolan börjar i morgon, går sådär...
 
Jag är iallafall hur nöjd som helst med mitt lov det här har varit ett av de bästa loven någonsin. Det här lovet kommer jag sent glömma, det har hänt så konstiga och roliga saker. 

Kommentarer

Postat av: isabella felicia

Publicerad 2015-04-08 08:38:28

svar: tack snälla du!! Ja, det gick bra ändå.. får vi hoppas haha!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela