wimsans.blogg.se

Genom hela stan

Publicerad 2014-09-26 08:21:43 i Dagbok,

 
Igår eftermiddag/kväll vart lite konstig... Jag skulle gå till banken först men det var så mycket folk så gick hem och sedan gick jag tillbaka. Efter det kände jag inte för att gå hem, antar att det var för att jag hade så mycket att göra. Brukar bli så när man har mycket att göra gör man ingenting istället. Det slutade iallfall med att jag gick zic sack runt hela stan medan jag pratade med Sara i telefonen. Det var skönt att få lite frisk luft och inte tänka på skolan. När jag kom hem la jag mig i min säng och jag somna, somnade alltså innan klockan sju. Sedan vaknade jag vid nio och frös, hade ont i halsen och var fortfrande trött. Så gick bara upp och åt lite innan jag gick och la mig igen. Mår bättre nu så hoppas jag inte blir sjuk men tror det berodde på att jag har varit så stressad och sovit dåligt i veckan. 
 
Idag ska jag till Regmentet med skolan så börjar och slutar senare. Är inte så pepp på det då jag hellre hade varit på skolan och pluggat. När jag kommer hem måste jag göra allt jag skulle ha gjort igår, alltså packa, plugga, handla och städa. Vi får se vad jag hinner innan jag ska åka i väg vid halv sex. Vet inte om jag har berättat det men jag ska på läger i helgen, berättar mer om det sen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela