wimsans.blogg.se

Sunday breakfast

Publicerad 2014-11-16 10:25:29 i Dagbok,

 
Idag fixade jag och pappa en lyxig söndagsfrukost, den vart väldigt god. Det gick inte så bra för mig bara, då undersidan på min mixer inte var tillräckligt fast skruvade. Så hela min smoothie rann ut på golvet, det var bara att torka rent och sedan göra en ny. Igår åt jag ett päron och en apelsin till frukost, och idag allt det här haha.  
 
Igår var jag, mamma och pappa på Biltema och IKEA, det enda jag köpte var mer glagar till min garderob. Förstår inte hur jag kan behöva så många galgar, när jag ändå inte har något att ha på mig ;). Vid fyra åkte vi ut till Landet och mina kusiner. Där var det 2- och 4-årskalas, med god mat, fika och massor av lek. De är så underbara mina kusiner. 
 
Idag ska jag plugga då jag har en hel del plugg att ta tag i. Det är inte långt kvar till jullov nu så det är bara att kämpa på. Städa ska jag göra också både på Praktiken och i mitt rum. Jag är sjukt sugen på att sticka ut och springa också av någon anledning. Det suget kommer dock nog försvinna när jag börjar springa, för min kondtion är lika med noll just nu. Men vi får se kanske blir en liten sväng. 
 
 

Kommentarer

Postat av: Elin

Publicerad 2014-11-16 12:35:47

mumsigt!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela