wimsans.blogg.se

Skolan

Publicerad 2014-11-13 08:17:33 i Dagbok,


Jag älskat det här citatet för det är så sant. Att lyssna på någon som berättar om något de verkligen brinner för är så underbart. För man märker verkligen på hur de pratar om det och hur deras ögon lysser upp, för det är så passionerade om just det här. Det är också det jag försöker göra på min blogg. Inte i mina vardgsinlägg direkt men i de inläggen jag lägger ner lite mer tid på. Även fast man inte ser mig vill jag att man ska känna passionen bara genom att läsa. 

Jag ska ta med mig det här citat till min svenska redovisning idag. Där jag ska hålla ett tal som jag har skrivit själv om skolan. Det är inte så att jag brinner för skolan men jag brinner för att få den bättre. För jag vet hur jobbigt det har varit för mig de senaste åren i skolan. Inte för att jag har blivit mobbad, eller blivit underkänd. Utan den har fått mig så stressad och att jag har satt en så stor press på mig själv. Senaste igår grät jag pågrund av skolan. Just i mitt fall är det bara jag själv så sätter den här pressen. Men för många andra är det föräldrar eller lärare. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela