wimsans.blogg.se

Offline

Publicerad 2014-11-12 07:55:27 i Dagbok,

 
Igår stängde jag av min telefon direkt när jag kom hem från dansen. Fixade inför idag och sedan gick jag och la mig, så nu känner jag mig riktigt utvilade. Det var skönt att komma i säng i tid för en gång skull, det blir lätt att man ligger i sängen och håller på med mobilen i nån timme. Dansen igår gick väldigt bra på slutet, jag fick tillochmed en komplimang från en tjej som är så duktig på att dansa.
 
Idag har jag på mig en riktigt bekväm men samtidigt snygg outfit, som jag ska försöka fota när jag kommer hem om det inte är för mörkt. Jag började dagen med att göra någon annnan glad genom ett sms, så nu är jag också glad. Man måste komma ihåg att verkligen berätta för sina nära och kära hur viktiga de faktiskt är för en. Så idag tycker jag ni ska säga till minst en person hur mycket det faktiskt betyder för er, de kan vara din mamma, bästavän, pojkvän, syskon eller vem som helst helt enkelt. Skriv gärna i kommentarerna vem ni vill hylla idag också!

Kommentarer

Postat av: Linda

Publicerad 2014-11-12 19:50:25

Man borde verkligen ta och stänga av mobilen oftare, kan verkligen sitta föör länge med den!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela