wimsans.blogg.se

En blogg med inlägg av kvalité och bilder av kvalité - Bloggtips

Publicerad 2014-06-13 09:25:00 i Dagbok, Veckansblogg,

 
Hej, vad kul att du hittade hit! 
Mitt namn är Frida och jag är en energisk tjej på 15 år som älskar att skratta och vara i full gång. 
På fritiden tränar jag gymnastik tre gånger i veckan samt håller till i stallet en hel del. Dels hos våra egna islandshästar men även på ridskolan. 
I skolan är det Ma/No-lektionerna som toppar listan och till hösten är det naturvetenskapsprogramet på Polhemskolan som gäller. Är förväntansfull och rädd på samma gång. 
För övrigt är jag en tjej som älskar djur och som i framtiden vill jobba för djurens rättigheter. I dagsläget har jag siktet på djuskyddsinspektör. 
 

En blogg med inlägg av kvalité och bilder av kvalité. Klicka på bilden för att komma till bloggen

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela