wimsans.blogg.se

Nyårslista

Publicerad 2014-12-29 13:02:00 i Dagbok, Lista, Nyår,

 

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Ja jag flög utomlands utan mina föräldrar, jag åkte på läger och lite annat ;)

 

Höll du några av dina nyårslöften? 
Ja kommer inte ihåg alla jag hade, men jag lyckades nästan gå ner i spagat och jag har varit väldigt spontan iår.

 

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? 
Nej

 

Dog någon som stod dig nära?
Ja... min älskade morfar, jag saknar honom så!

 

Vilka länder besökte du?
Marocko och England, landade i Oslo också men lämna aldrig flygplatsen.

 
 
 

   

Är det något du saknar år 2014 som du vill ha år 2015? 
Lite mer kärlek kanske men annars vill jag att det ska vara ganska lika.

 

Vilket/vilka datum från år 2014 kommer du alltid att minnas?
11 Juni när jag åkte till England och träffade Ellie för första gången, 16 Augusti och den 12 Augusti.

 

Största misstaget? 
Att jag inte nöjt tillräckligt och inte hann ta in alla upplevelser.

 

Har du varit sjuk eller skadat dig?
Jag har varit så himla sjuk det här året men tror inte jag har skadat mig.

 

Bästa köpet/köpen?
USA resan fasst den här inte helt betald än

 

Vad spenderade du mest pengar på? 
Mat, fika och godis... 

 

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Finns mycket som har gjort mig glad mina vänner, alla spontana resor och en speciell person. 

 

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2014?
Samsar, Chandelier och Battle cry.

 

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Jag var gladare än förra året men ledsnare i perioder.

 

Vad önskar du att du gjort mer?
Hittat på ännu mer saker att göra.

 

Vad önskar du att du gjort mindre?
Fegat ur.

 

Blev du kär i år? 
Vet inte om jag blev kär men intresserad.

 

Favoritprogram på TV?
Morden i Sandham och Dicte

Bästa boken du läste i år? 
Jospehine Bornebuschs bok Född fenomenal.

 

Största musikaliska upptäckten?
Angel Haze och Sia

 

Vad gjorde du på din födelsedag?
Var på spa med mamma, åt middag med familjen mormor och Åsa. Sedan träffade jag lite vänner på kvällen. 

 

Hur skulle du beskriva din stil i år?
Classy bland med lite slapp stil.

 
 

Vad fick dig att må bra?
Mina familj och mina vänner.

 

De bästa nya människorna du träffade?
Ellie och alla andra i England.

Planer för 2015  

Jag säger bara USA!!! 

 

 

*Förlåt för att inlägget inte har några bilder, men alla bilder är fortfarande kvar på min gammla dator! 

Kommentarer

Postat av: Helen Larsson

Publicerad 2014-12-29 19:11:53

Åh jag ska också till USA 2015! När och var ska du åka? Kram :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela