wimsans.blogg.se

Matrix Heat resist - Bellebox

Publicerad 2014-12-26 15:07:00 i Dagbok, Skönhet och smink,

 
När mamma och jag var och handlade julklappar i Erikslund innan jul. Var vi inne på Bellebox för att köpa shampo och balsam. Jag rekomenderar verkligen den affären personalen var hur trevlig och hjälpsam som helst. Där var det extra pris på Matrix total results serie där det finns flera sorter för olika sorters hår. Hon rekomenderade Heat Resist till mig eftersom jag plattar mitt hår ganska ofta. Mamma köpte den som hette mousister, hon skulle haft en som skulle bevara färgat hår men den var slut. Men mouister var också bra för att bevara färgen. Det här shampoot och balsamt gör håret så lent, efter att jag har använt det här blir mitt hår lent bara jag blöter håret. Det luktar också hur gott som helst! Jag köpte både shampoot och balsamet tillsammans för 169 kr. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela