wimsans.blogg.se

Lika tomt på snö i verkligheten som i julkalendern

Publicerad 2014-12-02 18:39:09 i Dagbok,

Hello December 💙🎄❄❄⛄ 
 
Andra dagen i december det är lika tomt på snö i verkligheten som i julkalendern. Har ju blivit lite av en diskussion om det här med att det inte är någon snö i julkalendern. Jag vet inte riktigt vad jag tycker, spelar väl ingen roll. Egentligen kollar man juh inte på julkalendern för att den är bra utan för att det är tradition, eller så är det iallafall för mig. Jag börjar inse att det är mindre än en månad kvar på 2014... mitt älskade 2014. Det här året har verkligen varit en berg- och dalbana. Jag har varit med om de mest fantastiska sakerna i hela mitt liv och en av de hemskaste och jobbigaste. Nu ska jag bara se till att få ett bra avslut på boken 2014. Det gäller bara att inte känna för mycket press och stress över att det ska bli perfekt. För inget är perfekt! 
 
Jag har dragit på mig en dunderförkylning och har klarat av skoldagen med hjälp av alvedon och Strepsil. Hade dansträning igår också som jag egentligen borde ha skippat men körde ändå. Det börjar närma sig show så känner att jag inte kan missa något. Idag har jag ingen träning och det är lika bra det, har tagit det lugnt och tagit en lång varm dusch. Nu ska jag plocka undan lite på mitt rum och kanske plugga lite om jag orkar. 

Kommentarer

Postat av: Linda

Publicerad 2014-12-02 20:37:35

2014 har varit likadant för mig, har hänt både det bästa och det sämsta, men jag tror nog att det kommer sluta bra ändå!
Sv: Nej inga speciella planer, ska du göra något skoj? :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela