wimsans.blogg.se

Julhandling

Publicerad 2014-12-06 12:07:35 i Dagbok,


Igår kväll var en så konstig kväll. Jag brukar bli stressad om jag inte har något att göra en fredag. Men igår kändes det skönt att jag bara skulle vara hemma. Jag slutade ju elva och från elva lämnade jag aldrig huset. Jag hann kolla på två filmer, och jag avskyr att kolla film så vad hände där liksom? När klockan var 22:30 vet ni vad jag gjorde då? Nej jag sov inte, jag pluggade halv elva en fredagkväll. Men jag fick en del gjort så det var skönt. När jag hade pluggat klart, städade jag på mitt rum. En inte så vanlig fredag helt enkelt. 

Nu sitter jag i bilen med mamma och pappa påväg till Västerås. Nu ska det julhandlas och present handlas. Min brorsa fyller nämligen 18 om lite mer än två veckor. Jag har två sjukt bra presenter, nu måste jag bara komma på en julklapp också. Jag ska försöka hitta en tröja jag kan ha på julafton också, en röd såklart. Jag är ingen klänning eller kjol människa så jag ska ha jeans och en tröja. Men på nyår då ska jag ha en så snygg klänning. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela