wimsans.blogg.se

Juldagen

Publicerad 2014-12-26 11:59:00 i Dagbok,

Familjen åkte ut till Famor och Farfar vid halv tre igår, där var även min farbror och hans sambo. Vi åt god julmat och min farmors special efterrätt. Det blev lite packetöppning och jag är så nöjd och tacksam för alla presenter. Kvällen spenderades med Cornelia. Vi var ute och gick runt lite sen värmde vi oss inne på SEB. Det var roligt som vanligt vi har alltid en del att snacka om, då vi har massa minnen vi kan snacka om.  
 
Vi ligger fortfarande i sängen trots att jag har varit vaken sen typ halv nio. Men vi ska väl ta oss upp och äta frukost snart I guess. Men jullovet går ju i princip ut på att ligga i sängen hela dagarna, iallafall enligt mig. Fast jag blir rastlös så himla snabbt men mornarna spenderar jag iallfall länge i sängen.
 
 Idag vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på, jag vart sugen på att baka nu av någon andledning. Vi får väl se vi kanske bakar, eller så går vi upp på stan eller så gör vi något helt annat. Nu ska jag fixa några inlägg åt er inann vi ska äta frukost. Vad är era planerför dagen? 
 
 
 
 En gammal bild får kanske 2011 eller något. Jag har ju inga bilder på min nya dator än så den får duga. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela