wimsans.blogg.se

Filmtips

Publicerad 2014-12-05 21:05:00 i Dagbok, Film, Serier & TV,

 
Flashdance handlar om Alex som jobbar på en svetsfirma, på fritiden dansar hon på en lokal klubb. Drömmen är att får börja på en flott dansskola men hon vågar aldrig ansöka. Den här filmen är full av skratt, dans, svett och tårar. Även om dans inte är ens passion kan man verkligen känna igen sig. Jag lovar att efter den här filmen kommer du vilja kämpa för alla dina drömmar. Take your passion and make it happen! 
 
Men in black 1,2 och 3 är alla lika bra och filmen du garanterat kommer skratta till. I huvudrollen har vi Will Smith bara det säger väl ganska mycket om hur bra den här filmen är. Den handlar om två agenter som jobbar undercover med att skydda vår jord från ailiens.  
 
 
Never back down handlar om Jack som har problem med aggression och hamnar allt för ofta i slagsmål. Han kommer i kontakt med boxaren Roqua som har sin egna boxningsklubb. Roqa hjälper Jack ta i tur med sina problem och blir en stor förebild för Jack. Filmen bjuder på komedi, kärlek, slagsmål, snygga killar och drama med många känslor. Efter den här filmen är man beredd att träna hårt och never give up, never back down.  
 
 
Tänkte dela med mig av mina favoritfilmer såhär har ni del 1. Jag har ganska bred filmsmak men kollar sällan på film då jag tycker det är tråkigt. Men det här är filmer osm jag inte bara sett en gång och det säger mycket om hur mycket jag tycker om de. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela