wimsans.blogg.se

2014 del ett

Publicerad 2014-12-31 11:18:00 i Dagbok, Nyår,

 Januari första månaden på 2014 och jag var väldigt taggad på ett nytt år. Det här var året jag skulle våga mer och vara mer spontan. Jag åt bannanpannkakor typ hela tiden var helt besatt, samtidigt var jag besatt av How I met your mother och vinbär med noguatsås. Jag spenderde de flesta helgerna med någon av mina kompisar och vi kollade oftast på film och tog det lugnt. 
 
Februari började med att jag, Linnéa och Lova hängde på idrottshuset en hel hel natt då det var Enecopiacup. Det var början på att uppfylla mitt nyårslöfte då det var en väldigt spontan grej vi bestämde typ sju på kvällen. Vi hade iallfall hur kul som helst! Februari bjöd också på en härlig resa till Marocko med familjen. Sara fyllde fyllde femton i januari så vi firade det ordentligt i februari. Min och Maias present var bäst, kommer aldrig glömma hennes min när hon öppnade den. Jag böjade också komma nära Maia väldigt mycket vilket var hur roligt som helst. Jag fick också ett mail den här månaden från min danslärare att jag skulle få börja dansa i Mixen. Jag skrek och började typ gråta när jag läste det, den känslan var helt otrolig. Det gick faktiskt bättre än vad jag hade trott att börja i den gruppen. 
 
 
Mars våren började äntligen komma och jag hade nästan alltid på mig min Vogue mössa. Jag åkte på storläger med konfan och det var väldigt roligt. Jag fortsatte vara lite spontan och drog bland annat spontant till Västerås med Sara. Jag och Linnéa hade en photoshoot och jag sova för första gången i hennes nya hus. Mars var en bra månad jag var väldigt glad och allt flöt på väldigt bra. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela