wimsans.blogg.se

Sunday

Publicerad 2014-08-31 10:53:38 i Dagbok,

 
Då börjar helgen lida mot sitt slut men det känns helt okej, förutom att jag fortfarande är förkyld. Men det känns inte direkt som om jag är ensam om att vara förkyld, det känns mer som om alla är förkylda. Men det stoppar inte mig från att göra allt jag måste göra idag, villket är en del saker. Ska jobba som vanligt på söndagar, plugga eftersom jag hamna lite efter när jag var sjuk, städa mitt rum men har bara kvar att dammsuga så det är chill, fixa inlägg och duscha.  
 
Igår kväll var jag med Sara, Carl, Linus och Lova ett tag men det vart en ganska tidig kväll ändå. Min kropp är ju inte frisk så det var bra att det inte vart särskillt sent. Jag och sara köpte Sallad på Wikmans som vi åt till middag innan vi träffa de andra.  
 
 

Kommentarer

Postat av: JUNITJEJ

Publicerad 2014-08-31 11:11:28

Frukosten ser god ut!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela