wimsans.blogg.se

Isolerad från omvärlden

Publicerad 2014-04-29 07:39:00 i Dagbok,

 
Nu ska jag till skolan på första gången på två och en halv vecka. Börjar med en redovisning direkt på morgon som jag hoppas går bra. Jag har så mycket att göra innan sommarlovet och så lite tid. Linnéa och jag ska isolerar oss från alla andra och plugga järnet de dagarna som är kvar, vå får se hur länge det fungerar ;). Det är bara 43 dagar kvar till sommarlovet och många av dem är inte skoldagar. Tillexempel den här veckan går jag bara idag och  imorgon. 
 
Idag är det också dans som vanligt men i morgon är det ingen dans eftersom det är Valborg, tyvärr. Hade gärna dansat i morgon också men förstår att Isabel behöver lite ledighet.  Fick showbrev igår och jag kommer spendera väldigt mycket tid på idrottshuset där showen är. Är med i alla shower förutom två och på lördagen har jag genrep 8.00, sen show 11, 14 och 18. Men det ska bli hur kul som helst, längtar ihjäl mig! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela