wimsans.blogg.se

Matte NP

Publicerad 2015-05-06 08:16:22 i Dagbok,



Med den här frukosten laddar jag för matte nationella. Har sovit sjukt dåligt för jag var så nervös. Önskar verkligen att jag inte stressade upp mig så mycket inför alla prov. Det är bara göra sitt bästa och hoppas att det duger. Lycka till alla som också skriver prov idag! 

Igår körde jag ett riktigt jobbigt ben och rumpa pass med Cornelia på gymmet. Har en känsla av att det kommer vara a pain in the ass att gå i trappor. 

Godmorgon föresten! ❤️

Kommentarer

Postat av: Anne Nyman

Publicerad 2015-05-06 11:29:38

Hoppas det gick bra på provet! Puss och Kram <3

Postat av: ɑ n n i k ɑ

Publicerad 2015-05-06 16:30:00

Gott!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela