wimsans.blogg.se

Harry Potter Marathon

Publicerad 2015-01-06 11:33:00 i Dagbok,

 
I söndags när jag kom hem från Stockholm, så packade jag ihop väskan och cykla till Sara.  Där skulle jag, Sara och Carl ha Harry Potter marathon. Det var jobbigt men vi klarde det typ jag somna till Halvblodsprinsen, då var klovkan typ sex på morgon och sen sov vi i typ tre timmar innan vi kolla på de två sista filmerna. Jag hade bara sett Hemligheternas kammare innan men nu har jag sett alla. Men jag missade lite delar så ska kolla på filmerna en och en någon gång. 
 
Jag sov endast tre timmar så dagen igår gick åt till att ta det lugnt. Jag kollade på Dicte, men nu har jag sett klart på sässongen och det suger. Funderar på om jag ska börja kolla på Pretty Little Liars igen men minns inte var jag slutade kolla. Jag tycker det börjar bli lite utdraget men det är riktigt bra annars. 
 
Idag har jag inget planerat och tänker nog spendera dagen med att ta det lugnt. Skolan börjar på torsdag och i morgon sa jag vara barnvakt. Så det kan vara det skön och ladda upp lite för skolan.  
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Oslofru

Publicerad 2015-01-06 14:02:44

Så fin header du har :D

Svar: Tack så mycket! :)
Wilma None

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela