wimsans.blogg.se

Långfredag

Publicerad 2015-04-04 08:43:05 i Dagbok,

 
Gårdagen spenderades med min partner in crime Sara. Vi drog en donkendejt det var ett tag sen jag åt på donken sist så det var gott. Efter donken drog vi på cykeläventyr för att fota. Slutade med att vi hamna på militärens övningsfält, vilket kanske inte var så bra haha. Men det var ju långfredag så det var ingen där. 
 
 
Här är några av bilderna vi tog som jag har redigerat, synd att vi är sämst modeller för annars hade vi kunnat få till några riktigt coola bilder i tunneln. Men vi fick till några helt okej iallafall. Kameran dog sen så vi cykla hem till mig och tog det lugnt innan vi åt middag med min familj. På kvällen gick vi och kollade på Insurgent med några vänner. Den var inte alls som jag hade tänkt mig men den var bra.

Kommentarer

Postat av: Oslofru

Publicerad 2015-04-04 10:27:37

Fina bilder :) Glad påsk! :)

Svar: Tack :) detsamma! :)
Wilma None

Postat av: Emma & Julia

Publicerad 2015-04-04 13:55:01

Vad fina! Glad påsk på dig :)

Svar: Tack! :) kram
Wilma None

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela