wimsans.blogg.se

Gästinlägg av Sara - Veckan av sjukligheter

Publicerad 2015-04-10 20:41:06 i Dagbok,

Hej! I och med Wilmas nyöpnning kommer ju såklart ett gästinlägg av den välkände Sara som är en av Wilmas närmaste vänner. Idag är det fredag och helgen väntar oss. den gångna veckan har inte varit så bra för varken mig eller Wilma. Jag har legat hemma med halsfluss och haft 40 graders feber och så ont i halsen att det inte går att beskriva. Wilma själv har även hon råkat ut för sjuklighetrer men vi båda är nu bättre. Idag har vi inga speciella planer, men kvällen är fortfarande ung. Kanske drar ut en sväng det börjar ju bli ljust ute nu, känns att sommaren är på väg. Imorgon ska vi på änglaträff för att sedan på söndag få officiella diplom på att vi är änglar. Nu måste jag gå för nu ska vi dra, men jag tror nog ni kommer att få se några fler inlägg av mig i framtiden. Men Hej så länge! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela