wimsans.blogg.se

Minnen

Publicerad 2014-11-15 11:25:22 i Dagbok,


I torsdags träffade jag Cornelia efter skolan. Vi gick på stan och fika i höst mörkret. Vi kollade lite i affärer annars gick vi mest runt och snacka minnen. Har man varit bästa vänner i 15 år så har man en hel del minnen. Tror aldrig jag har skrattat så mycket som i torsdags, vad mycket galna saker vi har gjort asså. Vi lyckades skämma ut oss också som vanligt. Vi snacka om en person inte om något taskigt eller så, snarare tvärtom. Tror ni inte att han vi snacka om går förbi precis när vi i princip har skrikit hans namn, haha jag dör. 

Igår efter skolan gick jag hem och lämna lite saker innan jag cykla till Bergvreten. Där mötte jag Sara och Hanna så köpte vi kakor och gick hem till Sara. Efter ett tag kom Emilia och Lovisa. Vi pratade om saker och hade det väldigt kul. Jag cykla hem vid sex eller nåt. Hemma bjöds det på grillade kyckling och tzatziki, tänkte tillbaka på alla sena sommarkvällar. Resten av kvällen spenderades i min säng där jag skrev med en person och snapa med Sara. Inte direkt den roligaste kvällen men men. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela