wimsans.blogg.se

Landet ❤️

Publicerad 2015-05-03 21:11:20 i Dagbok,

Min söndag började med ett svettig konditionspass på gymmet. Jag ska verkligen klara milen till skolavslutningen, en månad kvar det är bara kämpa. Efter det blev det en lång dusch så nu är jag riktigt fräsch. 

Eftermiddagen spenderades på landet. Mina kusiner är verkligen riktiga lantisungar, men de är underbara! Fikade hur mycket som helst som vanligt när jag är där. Det är verkligen något speciellt med luften på landet. Kvällen har jag försökt spendera till att plugga. Har gått sådär men ska läsa igenom mina anteckningar en gång till, då jag har prov första lektionen imorgon. 

Fixade om designen nyss, vad tycks? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela