wimsans.blogg.se

School

Publicerad 2015-01-09 08:33:49 i Dagbok,

Idag har jag hemstudiedag men jag ska till skolan och plugga iallafall. Vi har fått ett häfte på 23 sidor som vi ska göra, så har en del att ta tag i. Jag vet att jag pluggar bättre i skolan så då är det bättre att jag är där. Det jobbiga med att gå upp på morgonen är inte att jag är trött, för det är jag inte utan det är så kallt och mörkt att man bara vill ligga kvar i sängen. Vet inte om några av mina vänner också ska till skolan, Linus kanske skulle dit så vi får se. 
 
Jag tänker inte skriva något mer om skolan men det gick bra igår iallafall. Efter skolan åkte jag till Sara och var där ett tag med Hanna, Emilia, Lovisa och Maia det var skönt efter första skoldagen. Sedan kom jag hem och tog det lugnt innan jag körde lite styrkeövningar. Trodde jag skulle få världens träningsvärk men känner typ ingenting men det kanske kommer. 
 
 
Inte den vackraste bilden på mig men leendet är äkta. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela