wimsans.blogg.se

Pulka

Publicerad 2015-01-11 13:03:27 i Dagbok,



Igår kom det en snöstorm till Sverige. Jag vet inte om jag är glad eller ledsen över det haha. Jag och Sara tog det som positivt och åkte pulka. Har inte åkt pulka på hur länge som helst. Det var kul fast det gick inte så bra... Resten av kvällen var vi bara hemma hos mig och tog det lugnt, snacka och dansa haha. Man hade ingen större lust att dra ut och göra något i vädret som var. 

Idag måste jag plugga vilket suger så mycket. Jag har en känsla av att jag inte kommer plugga så mycket som jag behöver. Men jag måste verkligen det, är redan skoltrött vet inte hur jag ska klara den här terminen. Städa praktiken ska jag också göra som vanligt på söndagar.  


Kommentarer

Postat av: Isabella

Publicerad 2015-01-11 13:33:58

Hej Wilma!
Svarade på ditt mejl höromdagen, bara så du inte tror att jag inte sett det. Kram

Postat av: LIL' BABUSTYLE - Photographer with big dreams

Publicerad 2015-01-11 14:49:26

Kul att åka pulka! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela