wimsans.blogg.se

Hårrutin del 2 - Torrt hår

Publicerad 2015-01-09 13:26:00 i Dagbok, Skönhet och smink,

 
Mellan tvättarna av mitt hår använder jag mig av Batistes torrshampoo. Det är grymt, det ger håret volym, gör att det ser nytvättat ut och perfekt för att täcka utväxten lite. Om jag ska använda mig av värme på mitt hår skyddar jag det alltid med ett Heat Protection från Tresemmé. Svårt att säga om det funkar men jag gillar det.
 
 
De borstarna jag använder till mitt hår är en svinhårsborste från Åhlens. Den använder jag alltid när mitt hår är blöt, den ligger också alltid i min väska. Den andra borsten kommer från Remington och är så bra, den reder ut tovor, ger håret glans och gör det lent. 

Kommentarer

Postat av: MiraKidvall

Publicerad 2015-01-09 18:57:15

Älskar din blogg! X

Svar: Tack så mycket, vad glad jag blir!!
Wilma None

Postat av: Sofie

Publicerad 2015-01-09 20:49:15

Åh älskar Batistes torrshampoo, det är så himla bra!

Svar: Ja visst är det!
Wilma None

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela