wimsans.blogg.se

Nystart

Publicerad 2015-04-03 10:00:07 i Dagbok,

 
Min blogg har ju varit borta ett tag, fick ett ryck och ville bara ha bort den. Så jag fixade lösenord på den och slutade blogga i princip. Men jag har saknat att blogga det har jag verkligen, nu kör vi på en nystart helt enkelt. Har spenderat hela morgonen med att fixa och rensa bort lite gamla inlägg jag inte ville skulle vara kvar. 
 
Jag har påsklov just nu och det är så skönt. Tyvärr börjar det lida mot sitt slut och jag har så ont i min hals att jag inte vet vad jag ska ta vägen. Jag har haft ett så grymt lov, det har varit så sjukt men så underbart. Lätt ett av de bästa loven någonsin. Har umgåtts med underbara människor, vait ute sent på natten och bara spårat helt enkelt. 

Kommentarer

Postat av: Alice

Publicerad 2015-04-03 19:02:57

Härligt att du haft ett grymt lov! Mitt lov har precis börjat och det är verkligen så skönt att ha lov! :D

Svar: Ja lov är underbart!
Wilma None

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela