wimsans.blogg.se

På topp

Publicerad 2014-11-05 08:08:27 i Dagbok,

 
 
Idag är jag bara så glad och det är så skönt, känner mig helt utvilade och på topp helt enkelt. Igår på kvällen sålde jag som sagt fika på föräldramöte med Lova och Linnéa. Det gick superbra och vi hade det roligt äve fast vi var tvugna att vara tysta, det gick däremot sådär... ;). Ikväll är jag också upptagen då jag ska på öppet hus på gymnasiet som jag troligen ska gå på. Innan det måste jag dock gå i skolan och plugga och efter skolan ska jag träffa Sara och evuntellt Linnéa och Lova. Jag tror det här också kommer bli en bra dag, jag hoppas det iallafall. Nu har jag inge mer att skriva plus att jag msåte gå mot skolan nu så ha en bra dag! 

Kommentarer

Postat av: Elin

Publicerad 2014-11-05 21:47:35

söt!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela