wimsans.blogg.se

Läs med en nypa salt / Sara

Publicerad 2014-11-08 19:00:07 i Dagbok, Gästinlägg,

        
*Läs med en nypa salt ;)
Hej ännu ett inlägg av Sara, jag börjar nästan ta över den här bloggen nu ;)
Här får ni några bilder på mig och även en då jag delar på rampljuset med Wilma och Carl. Som ni kanske har förstått så är jag och Wilma ganska nära vänner vi har känt varandra i 14 år nu så ni kanske vill veta lite mer om mig efter som jag är en sådan stor del av Wilmas liv. så jag tänkte göra en liste med lite fakta om mig.
 
1.Vad heter du? Sara Zettergren
2.Hur gammal är du? 15 år
3.Hur löd ditt senaste sms? "Vi är vid perongen" till Emilia.
4.Vad är dagens planer? Dagen är nästan slut men imorgon ska jag åka rullskridskor. 
5. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Beror på vem jag vill kontakta. 
6. Vilken ögonfärg har du? 
Mörkbruna
7. När vaknade du i dag?
Kl 8
8. Vilken är din favoritplats?
 Min säng 
9. Var tror du att du befinner dig om tio år?
Jag hoppas i USA 
10. Sover du med eller utan kläder på dig? Med pyjamas är mitt favoritplagg. 
11. Hur många kuddar har du i sängen?
14 
12. Vad skulle du göra om du vann en miljon?
Shoppa och resa
13. Gillar du thaimat?
 Ja.
14. Tycker du om kaffe?
 Nej
15. Vad dricker du till frukosten?
  Vatten
16. Känner du någon som fyller år samma dag som du?
 Ja, Amadeus Morzart. 
17. Föredrar du havet eller en pool?
Havet älskar när det är stora vågor. 
18. Har du fått fortkörningsböter? Nej jag har aldrig kört förfort. 
19. När var du i kyrkan senast?
 När jag konfimerade mig i somras 
20. Har du helt svenskt ursprung? Nej, min gammelmormors pappa kommer ifrån Österike.

Kommentarer

Postat av: linah

Publicerad 2014-11-09 15:28:56

fin du är!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela