wimsans.blogg.se

Huvudstaden

Publicerad 2014-11-22 10:19:21 i Dagbok,


Är i Stockholm just nu och andas lite storstadsluft, alltså luft blandat med avgaser och cigarettrök ;) haha. Jag tog iallafall tåget igår vid fyra så var på centralen vid kvart i fem. Då köpte jag mig en vit varmchoklad på Espresso House, det är så sjukt gott! Sedan gick jag upp till Åhlens och kolla runt lite. Vid halv sex kom min moster från jobbet. Så då gick vi runt en sväng innan vi, tog tunnelbanan hem till henne. Vi köpte såklart med oss thaimat, standar när jag är här. Sedan blev det en sväng in på Coop för lite ben and Jerry glass och chips.  

Förlåt att jag inte har uppdaterat något men min dator är sönder. Men jag och pappa lämnade in den på lagning igår så snart kan jag blogga som vanligt! 

Kommentarer

Postat av: MATILDA

Publicerad 2014-11-25 13:01:30

Vad roligt :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela