wimsans.blogg.se

Two days

Publicerad 2014-12-30 14:05:25 i Dagbok,

 
Igår var jag först med Carl, Vincent och Sara på donken i några timmar. Har ätit på donken tre dagar i rad så nu är jag så trött på den maten. Det var iallafall väldigt roligt, vi hade egentligen tänkt att ha Harry Potter Marathon men vi hade ingenstans att vara. När vi hade suttit på donken i flera timmar åkte vi hem till Carl. Där spelade vi Xbox bland annat, det är inte riktgit min grej det gick inte så bra haha. Vi hade iallafall väldigt roligt och vid sex tiden gick jag hem. På kvällen hade vi mammas kollega med familj på besök. Den familjen är så härlig så det var en riktigt bra kväll.  
 
Idag har jag inte gjort någonting men det är såna dagar lovet ska bestå av också. Har kollat på flera avsnitt av Dicte, är helt besatt. Älskar verkligen polis serier det är så spännande. Jag har fixat mina naglar inför morgondagen, det vart sådär men det får duga. Att måla naglar är inte min starka sida plus att jag tycker det är så sjukt tråkigt. Nu tänkte jag plugga lite då jag har lite plugg jag behöver fixa under lovet tyvärr, så himla tråkigt men så är det. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela