wimsans.blogg.se

En annorlunda dag

Publicerad 2014-12-05 12:19:12 i Dagbok,


Igår kväll kom Sara hit och vi snacka nonstop i typ en timme som vanligt. Fattar inte hur vi alltid kan ha så mycket att snacka om. Vi hade en mysig kväll med glass och nutella. Somnade väl vid halv tolv eller något. Det var roligt att ha någon att snacka med på morgonen för än gångs skull. 

Vi båda skulle till gymnasiumet här i stan på infogrej. Eftersom jag bor precis vid gymnasiumet passade det bra att hon sova här. Jag slutade efter det vid elva medan hon var tvungen att cykla till skolan och gå till klockan halv fyra.  

Vet inte riktigt vad jag ska göra ikväll. Har mycket energi samtidigt som jag är trött. Mest är jag på prathumör men har ingen att prata med just nu. Jag vet inte om det är bara jag som blir såhär pratsugen. Känner hur det liksom bubblar och jag bara måste få prata med någon. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela