wimsans.blogg.se

Yesterday

Publicerad 2015-05-10 17:46:09 i Dagbok,

 
Då var helgen slut men har ingen söndagsångest, går bara i skolan till onsdag och det är showhelg. Har haft en riktigt bra helg. Igår var jag med Lova och Sara på dagen, vi gick till torget och köpte glass. Jag och Saraåt varsin tivolivåffla det var så gott men så mättande. Tivolivåffla är tre kulor, mjukglass och topping i en våffla uppenbarligen, riktigt gott men inget jag kommer äta så ofta. Efter det gick vi och köpte Freez för att sedan sätta oss i min trädgård. 
 
Kvällen blev årets första riktiga grillmiddag med familjen. Vi satt i kvällssolen med champange (trocadero för min del) med crostinis och vindruvor. Middagen fick dock bli inomhus men laxpaketen var lika goda ändå. Vi har grillat hela vintern då vi har gasolgrill men det blir en annan sak på sommren. Till efterrätt hade mamma gjort årets första rabbarberpaj. 
 
Efter middagen cyklade jag till Linus där Liam också var. Efter en stund kom Lova också så då gick vi och spela lite fotboll. Hade en sjukt rolig kväll då vi spelade kort och sjöng singstar. Singstar är min barndom, spelde det hela tiden förut. Stackars min familj som fick stå ut med min sångröst. När vi hade sjungit oss hesa och klockan började närma sig ett cyklade jag hem. 
 
Idag har jag bara gjort det jag alltid gör på söndagar, städat, pluggat och duschat. Har ni haft en bra helg?

Kommentarer

Postat av: Carro

Publicerad 2015-05-10 17:48:27

Åh så härligt det såg ut :)

Postat av: Anonym

Publicerad 2015-05-11 16:40:24

🔏🔏🔏

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela