wimsans.blogg.se

100% ärlig

Publicerad 2015-05-11 08:06:00 i Dagbok, Lista,

Lovar du att vara ärlig? Ja

Du heter: Wilma

Smeknamn: Wimzan, Walmo, stranden, strandis, 

Låt som när du är ledsen sörjer till?: Battle cry och andra deppiga låtar

Beroende av: typ mobilen, glass och musik

 

Vad tror folk om dig som inte känner/träffat dig?: Det är lite olika vissa tror jag är väldigt försiktig och blyg medan vissa tror jag är galen och konstig.

Stämmer det?: Hahha ja tyvärr

Vad får du oftast komplimanger för?: Utseende mässigt typ min kropp framförallt mina ben, personlighets väg typ att jag är omtänksam.

Vad säger du för att imponera på någon?: Berättar väl om något coolt jag gjort haha,nej ingen aning.

Hur imponerar man på dig?: Våga stå upp för vad man tror och känner.

Brukar du skratta för dig själv?: Haha ja för ofta.

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?:  "nummer ringde kl 16:29 den 9 maj men lämnade inget medellande" intressant eller hur

Var bor du?: Enköping, Sverige

Trivs du där?: Ja det gör jag men ibland är det lite jobbigt att alla känner alla.

 

Äger du några converse: Ja ett par som passar

Sprit, cider, vin eller öl: Cider

Brukar du bli för full: Nej

Vad har du för mobil operatör: Tele2

Är du allergisk mot något: Pollen

Har du haft sex idag: Är oskuld så nej

Hur svarar du i mobilen: Beror på vem som ringer, men typ hej det är Wilma.

Vem ringde du senast?: Sara

 

 

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Hon svarade på min fråga jag hade

Antal timmar sömn inatt:  Ca 8

Sov du ensam: Ja..

Brukar du komma i tid: 9 av 10 gånger ja. 

Vanligaste färg på dina kläder: Svart och vitt. 

Vad saknar du: Lite olika personer och sommarliv

Rakar du benen: Ja!

När brukar du oftast gå och lägga dig: En mer kvällstrött människa får man leta efter, på vardagar typ 21/22

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja eller lite

Har du spytt offentligt: Tror inte det!

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Kissa ståendes, bara va en kille jag vet inte riktigt

Har du bra vänner och äkta vänskap?: Ja verkligen

Är du nöjd med ditt liv: Ja men det är kalrt man alltid hittar något som skulle kunna vabättre

Är du bortskämd: Nej det skulle jag inte påstå

Vad längtar du till?: Sommarlov

En speciell dag du minns: Första gången jag träffade Ellie

 

 

Dejtar du någon just nu?: Nej skulle inte säga dejtar

Vem ringer du när du är arg/ledsen: Mamma om det inte är henne jag är arg på såklart annars typ Sara,

Har du sovit i din egna säng inatt: Aa

Vilken ögonfärg har du: Blå,grå, görna typ

Vad skulle du göra om du vann en miljon: Resa, spara och skänka lite pengar. 

Bär du glasögon eller linser: Nej

Har du piercing: Öronen

Vill du gifta dig: JAAAAA!!

Vill du ha barn: Ja längatr så mycket efter att ha egna barn

Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten

Vilken är din favoritglass: All glass ;)

Tror du på ett liv efter döden: Ja.

Tycker du om sushi:  Har inte smakat det så kan inte säga något, men tror inte det är min grej

Vad äter du helst när du ser på film: Glass

Bor dina föräldrar tillsammans: Ja, det gör dem.

Är du morgon- eller kvällsmänniska: Morgon

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela