wimsans.blogg.se

Vilken fredagskväll...

Publicerad 2015-01-10 09:19:56 i Dagbok,

Jag har inget roligt att berätta om gårdagen men kan berätta om den iallafall. Jag kom hem från skolan vid två och då satte jag mig i soffan med datorn. Efter att jag hade suttit där i några timmar gick jag till min säng och höll på med mobilen. Under tiden jag höll på med mobilen lyckades jag somna hahha klockan kanske vara halv fem, fem. Sedan vaknade jag och trodde klockan var typ åtta, nio men den var bara sex. Då åt jag middag sedan gick jag och la mig igen.  En fredag att minnas verkligen hahah, men det behövdes. Jag vet exakt varför jag var så trött igår, och nej det beror inte på att jag har sovit dåligt utan det har med mat att göra.
 
 
Nu är det lördag morgon och jag känner mig utvilad,tyvärr har jag en huvudvärk men ska dricka vatten så kanske den försvinner. Idag har jag lite mer planerat än igår så vi får hoppas att jag inte sover bort den är dagen också ;). Först ska jag ha en lugn morgon och kolla lite serier precis som det ska vara. Sedan ska jag köpa gymkort och gymma äntligen. Har väntat på att få börja gymma sen jag var fjorton och nu får jag äntligen börja på Friskis och Svettis gym. Kvällen ska jag spendera med Sara ovanligt haha, vi träffas typ hela tiden men vi har ju kul tillsammans. 
 
 
En mobilbild från i sommras
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: MATILDA

Publicerad 2015-01-10 17:28:43

så fin bild :)

Postat av: Sofie

Publicerad 2015-01-10 18:00:13

Så fin bild!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela