wimsans.blogg.se

Nyårsafton

Publicerad 2015-01-02 11:58:14 i Dagbok, Nyår,

Uppdateringen ute blev igår men hade inget att skriva om, då jag som de flesta andra låg i soffan hela dagen och åt pizza. Låg verkligen i soffan hela dagen och gjorde absolut ingenting, men det är det nyårsdagen är till för enligt mig. 
 
Jag hade en väldigt bra nyårsafton även fast jag tycker nyår är sjukt översakttat. Det blir aldrig som man har tänkt sig och den dagen känns bara som en dag fylld med massor av ångest.  Jag börjde iallafall kvällen hos Magnus och Gunilla där bland annat Cornelia med familj och Fabian med familj var. Vi åt tre rätters och det var så gott, körde en musik quiz och hade det trevligt. Innan efterrätten serverades kom Sara dit och innan det gick Cornelia för att möta upp hennes kompisar.  
 
Vi åt efterätt och sedan gick jag och Sara hem till mig, dit kom sedan Carl och några. Vi lyssnade på musik och snacka lite innan vi gick upp till torget för att fira in det nya året. Det var fullt med rakter och jag var livrädd, de smällde också i en sopptuna precis brevid mig. Där mötte jag flera jag kände bland annat Cornelia. Jag fick  ingen nyårskyss men det spelar inte så stor roll. jag hade kunnat få en kyss innan tolvslaget men han var rätt så onykter så jag skippade det haha. När vi var klara där gick vi hem till Elliott och smällde rakter, eller de smällde rakter jag stod typ 20 meter bort och var rädd haha. Sedan gick jag och Sara hem till mig och då började väl klockan närma sig tre och sedan somande vi fram mot fyra. 
 
Hur var eran nyårsafton? Var det någon som fick en nyårskyss? 
 

 
 
Lite bilder från nyår, bland annat en på mig och finaste Cornelia!

Kommentarer

Postat av: ɑ n n i k ɑ

Publicerad 2015-01-02 12:49:19

SV: tackar så mycket! :)

Postat av: Linda

Publicerad 2015-01-02 14:50:18

Du verkar ha haft en bra kväll!
Sv: Ja, jag har massor av saker planerat, bla. gå på 2 konserter, ska bli jättekul! Du då, har du planerat något skoj?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela