wimsans.blogg.se

Debut

Publicerad 2015-01-14 07:45:01 i Dagbok,

Igår gjorde jag en hel del saker faktiskt iallafall för att vara en tisdag. Jag började med att vara i skolan för att plugga trots att vi hade hemstudiedag. Sedan åt jag lunch på Vita elefanten så gott med Linnéa, Carl och Hannes. När vi var klara där gick jag och Linnéa tillbaka till skolan, och pluggade på det sista. Vid kvart i tre gav jag upp och gick för att möta upp Cornelia. Vi skulle göra debut på gymmet och det gick vl helt okej haha. Det var inte det jobbigaste passet direkt för vi visste ite riktigt vad vi skulle göra. Men jag hade så ont i mena ben efter, bevisför att jag verkligen behöver styrketräna. Det var hur kul som helst och jag längtar redan efter nästa gång vi ska gymma. Efteråt gick vi till Wikmans och åt en varsin sallad, åt alltså ut två gånger på en dag lyxliv haha. 
 
Idag är det onsdag och en vanlig skoldag alla kommer vara i skolan alltså. Fast bussarna kanske är instllda idag också för det var de igår. Det är ju så sjukt halt ute, man behöver ha skridskor på sig typ. Ikväll jag kanske träna konditin vi får se, jag måste plugga också. 
 
 

Kommentarer

Postat av: Lilly

Publicerad 2015-01-20 10:11:25

Vilken fin bild! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela