wimsans.blogg.se

De senaste helgerna

Publicerad 2015-02-01 21:18:40 i Dagbok,

För två helger sen var vi ett gäng kompisar hemma hos mig och hade en rolig kväll. Jag, Tvufa och Linnéa hade köpt massa Freez och annat gott som vi åt och drack. Sedan sov alla här och det var en rolig kväll även fast jag hade svårt att slappna av pågrund av en anledning. Bilden är tagen av Linnéa min egna proffsfotograf! 
 
Helgen efter det var vi ett större gäng hos Linnéa och den kvällens pårade lite. Men det är lugnt en av mina bästa kvällar någonsin, det var så sjukt kul. Vad som hände är dock lite hemligstämplat hahha, men det var en bra kväll av flera anledningar. 
 
I fredags firade vi att världens bästavän Sara fyllde 16 år i veckan. Vi var åtta tjejer hemma hos Sara och hade ett typical pyjamasparty. Det var så skönt att slippa tänka på vad man skulle a på isg och bara ha på sig myskläder. Vi åt choklad, frukt, godis och popcorn. Vi spela spel, dansa och sjöng och gjorde makeovers. Resten av helgen spenderade jag först på ledarkurs och sedan i idrottshuset för att kolla enecopia. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela