wimsans.blogg.se

Friday night - By Sara

Publicerad 2014-09-06 12:45:00 i Dagbok, Gästinlägg,

 
Hej mitt namn är Sara och ni som följer den här bloggen regelbundet vet nog vem jag är vid det här laget. det här är mitt 3 inlägg som jag gör.  
Just nu så sitter jag vid Wilmas skrivbord väntar på att hon ska fixa klart sig sedan ska vi på stan för Wilma behöver köpa lite sminksaker. I går kom Wilma till min skola när jag sluta sedan gick vi hem till mig. Vid halv sex mötte vi upp Linus, Tuvfa och Felicia på Wickmans. Jag och Wilma tog en varsin sallad. Efter det skulle Tuvfa och Felicia hem och vi andra cyklade runt lite på stan innan vi åkte till donken och köpte milkshake. Alltså McDonalds milkshake måste ju vara det godaste som finns på denna jord om jag fick skulle jag dricka det varje dag till frukost, lunch och middag. Efter vi hade drukigt upp åkte vi hem till Wilma och bara chilla. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela