wimsans.blogg.se

Ellie

Publicerad 2014-10-15 11:00:00 i Dagbok, Resor,

 
Har du missat att jag var i England i sommaras? Lugnt klicka bara här och läs allt om det. 
 
Att åka till England är absolut det bästa jag har gjort. Inte bara fick jag uppleva den engelska kulturen och hur det är att gå i skolan där. Jag lärde känna en av mina bästa vänner på en vecka. Det är sjukt egentligen jag har träffat den här tjejen i en vecka och det är den enda gången vi har träffat ändå är hon min bästa vän. Jag minns hur vi alltid innan vi somna pratade en massa. Speciellt en kväll då vi sa god natt flera gånger men ändå fortsatte prata. Ellie är en så underbar person och jag saknar henne så mycket! 112 dagar är det kvar tills jag får träffa henne igen.

Kommentarer

Postat av: Amanda

Publicerad 2014-10-15 12:50:06

Jag är på väg att åka till USA för att jobba som au pair, så kika gärna in på min blogg och följ med på mitt äventyr från början! Är just nu i matchningsprocessen och ska hitta den perfekta familjen :)

Postat av: Emelie

Publicerad 2014-10-15 13:24:36

Så roligt! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela