wimsans.blogg.se

Work out

Publicerad 2014-11-11 08:08:59 i Dagbok,

 
Dansen igår gick väldigt bra och var väldigt rolig. Älskar dansen till Chandelier den är så rolig men också väldigt svår, vi springer mycket ut och in så det är en hel del att hålla koll på. Det går även mycket lättare att dansa nu när jag har mina tåtrosor, haha det heter så. 
 
Nu ska jag snart gå till skolan för att börja med en lektion idrott. Vi ska köra Goalball, man har en boll med en pingla i för att man ska ha ögonbindel på sig. Det ska bli roligt men jag tror det är väldigt svårt. Jag pluggade en hel del igår så jag börjar komma ikapp. Idag gäller det att kämpa på lika bra så kanske jag ligger i fas snart. 

Kommentarer

Postat av: Siri |Diabitfit|

Publicerad 2014-11-11 09:52:25

Ögonbindel? Finns det inte en väldigt stor krockrisk då? Haha :)

Postat av: Elin

Publicerad 2014-11-11 11:09:54

va roligt att dansa!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela