wimsans.blogg.se

Senaste veckan

Publicerad 2014-11-30 15:37:40 i Dagbok,

 
 Förra söndagen firade jag Triojul med Sara och Carl, jag och Sara hade fixat en sjukt bra present till Carl. Det var inte bara vi som tyckte den var bra, han tyckte också det. Det var iallafall super mysigt även fast jag var lite stressad. Jag hade nämligen en hel del att göra då jag åkte till Gamleby i måndags. 
 
Jag går på en kunskapsskolan och förut har man alltid åkt till en kunskapsgård och haft slöjd med mera. Nu är det så att de här gårdarna ska stänga ner. Falun som vi brukar åka till har redan stängt ner så vi fick åka till gården i Gamleby istället. Det har varit en lyckad vecka med lite sömn och en del bus med lärarna. ;)
 
När jag kom hem fick jag tillbaka min dator från felsökningen jag lämnade in den på. Tyvärr kunde de inte fixa den så jag måste köpa en ny. Vilket suger för jag försöker spara pengar till USA så ska jag behöva köpa en dator. För jag klarar mig inte utan en dator då jag behöver den till skolan. Min funkar ju men den stängs av hela tiden vilket är sjukt drygt. 
 
 
Igår om Sara hit så gick vi upp till julmarknaden på stan, det var så myisgt bara snön som fattas. Resten av kvällen spenderade vi hemma hos mig med hög musik och massa skratt. Vi skrattar nonstop när vi är med varandra helt sjukt. Det är så skönt att ha en som man är så lik och man kan vara sig själv till 200% med. Hon cykla hem tidigt idag och jag har haft en lugn söndag för en gångs skull. Har hunnit med att städa rummet, kolla lite film, fixa mitt ansikte som är kaos och försökt fixa med bilder men det gick så dåligt. Nu ska jag plugga lite innan jag går till jobbet. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela