wimsans.blogg.se

Overload

Publicerad 2014-11-10 17:54:17 i Dagbok,

 
 
Igår hade jag min första riktigt Änglaträff förutom lägret. Jag var inte så taggade innan men det var riktigt kul faktiskt. Vi fika, lekte lekar, spela teater och hade andakt. Kvällen sen vart lite jobbig, det var lite för mycket känslor igår. Jag saknade morfar lite extra mycket igår eftersom det var farsdag. 
 
Idag var det måndag och jag var så trött när jag vakna, kände mig inte utvilade alls. Skolan gick bra fick mycket gjort, förutom på spanskan. Hade förlängt Ph också där jag fick reda på hur jag ligger i allt, och det såg bra ut. Efter skolan har jag pluggat på riktigt ordentligt med både NO och Svenska, har hunnit hjälpa mamma lite också, Nu ska jag snart fortsätta plugga nu blir det dock att läsa min bok jag måste läsa ut innan torsdag. Läser Anne Franks dakgbok och den är så hemsk, håller på att gråta typ hela tiden. 
 
Redigerade den här bilden nyss, vart riktigt nöjd. Jag älskar att redigera bilder, önskar verkligen jag hade mer tid till att göra det. Det är så avkopplande och man får utlopp för sin kreativitet. 
 

Kommentarer

Postat av: Linda

Publicerad 2014-11-10 21:23:17

Jättesnygg redigering! Jag älskar också att redigera bilder, så kul!
Sv: Hon hette Pillan :)

Postat av: Anne Nyman

Publicerad 2014-11-11 12:33:15

Vilken halloweenbild, läskigt ljus bakom dig. Bara ett spöke som fattas! ;-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela