wimsans.blogg.se

Get to know me

Publicerad 2014-11-08 10:00:00 i Dagbok, Lista, Om mig,

Låt som när du är ledsen sörjer till?
Battle cry med Sia och angel Haze

Beroende av:
Min mobil, glass och musik. 

 

 

Vem behöver du mest just nu:
Oj just precis nu behöver jag nog ingen men jag önskar att jag vara med ***.

Vad tror folk om dig?
Det är nog lite olika en del tror typ blyg, snäll och smart och en anna del tror galen, framåt och väldigt glad.

Stämmer det?
Ja det gör det är båda delarna beror på situation.

Vad får du oftast komplimanger för?
Mitt utseende speciellt mina ben men även kroppen i helhet, men även personligheten typ att jag är väldigt snäll osv.

 

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?
"Ska du till Westerlundska ikväll? ♥ - Ellen i onsdags använder kik mest 

Nästa mål i ditt liv:
Komma in på den linjen jag vill och få upp min blogg.

Hur svarar du i mobilen?
"Hej det är Wilma" eller "Hej".

Vem ringde dig senast?
Sara

Antal timmar sömn inatt:
Jag tror det bara blev 7 timmar inatt.

Brukar du skratta för dig själv?
Haha ja

 

Tycker du om din pappa?
Ja! ♥

Brukar du komma i tid?
Ja kommer nästan aldrig försent då har det varit pågrund av någon speciell anledning.

När mår du bra?
När jag gör spontana saker med mina vänner. 

 

 

Hur känner du dig nu?
Trött och glad

Vanligaste färg på dina kläder:
Vit 

Var du aktiv i skolan?
Jag är väl ganska aktiv i skolan.

Favoritdryck på morgonen:
dricker typ aldrig på morgonen men typ vatten eller jucie.

 

När brukar du oftast gå och lägga dig?
Typ vid halv tio, tio 

Är du blyg?
Ja fast har blivit mycket bättre men det är lite olika från dag till dag.

Sysslar du med någon idrott:
Dans 

 

 

Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
Nej inte vid första ögonkastet men typ första gången man träffar någon och verkligen pratar med den.

Är du bortskämd?

Skulle jag inte påstå att jag är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela